Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

Δυσ-κ(ω)λίες Αντιμετώπισης...

   Όλοι μας έχουμε έρθει στο σημείο να μην μπορούμε να διαχειριστούμε μια κατάσταση σε οποιαδήποτε μορφή σχέσης και να έχουμε...Έχω να σας πω εγώ ιστορίες για γονεικά χάσματα, παρεξηγήσεις με φίλους και γκόμενους που απλά δεν ήθελαν να με ακούσουν!! Να λοιπόν πως μπορούμε να ελαφρύνουμε λίγο τη κατάσταση για να αποφύγουμε να γυρίσουμε για μια ακόμη φορά sequel ταινίας με τον Steven Seagal.....
- Ξεκίνα με μία παύση: Πριν ασχοληθείς (εξού και η αγγλική λέξη asshole, όλες οι λέξεις παγκοσμίως έχουν ελληνική ρίζα..), αφιέρωσε λίγα λεπτά για να δεις τα πράγματα πιο θετικά.. Εάν είσαι σαν εμένα και τελικά η μάχη με τα νεύρα σου είναι άνιση, απλά κάνε ένα μικρό διάλειμμα πριν αρχίσεις την εξάσκηση karate που σου έμαθε ο μπαμπάς σου πάνω του...

-Δώσε για να πάρεις: Χάρισε ένα δώρο στον ''εχθρό'' σου: την αμέριστη προσοχή σου. Όχι μόνο θα τον εκνευρίσεις που δεν έφτασε τελικά στον πολυπόθητο στόχο του να σε δει γυμνή, μιας και από την αρχή αυτό ήθελε...να σε βγάλει από τα ρούχα σου, αλλά επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες, μια πράξη καλοσύνης μπορεί να σε κάνει να νιώσεις καλύτερα...Όχι, ότι και να κάνεις δεν θα με βγάλεις εκτός εαυτού γλυκέ μου...Είμαι κυρία εγώ!!!

-Μίλα στο χέρι μου(όπως λέγαμε και μικροί): Με λίγα μαθήματα απευθείας μετάδωσης μέσω youtube από τον Dalai Lama θα καταφέρεις να φτάσεις στο ύψιστο σημείο αυτοσυγκέντρωσης και αυτοσυγκράτησης, δηλαδή να τον αγνοήσεις. Η μνησικακία δεν θα κάνει τον άλλο να αλλάξει συμπεριφορά. Οπότε με τη μέθοδο της αυθυποβολής θα είσαι εσύ ο κυρίαρχος του εαυτού σου και όχι οι καφέδες που ήπιες όλη μέρα.. Επανέλαβε μετά από μένα: <<Οι πράξεις του καταλαμβάνουν πολύ χώρο στο μυαλό μου... Αν τις βγάλω, θα ζήσω ελεύθερα>>!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου