Τρίτη 12 Μαρτίου 2013

Μετακομίζοντας στο Βόρειο Πόλο!!!

   Πρέπει επειγόντως να αλλάξω τόπο διαμονής... Να πάω στο Βόρειο Πόλο, στον Άρη, στο μικρό σπίτι στο λιβάδι...Μα τι λέω, όπου και να πάω το καρναβάλι θα με καταδιώκει παντού και πάντα!!! Είναι σαν ιός, εξαπλώνεται!!!Τι και αν προσπαθώ να ξεχάσω πως αυτές τις μέρες οι δρόμοι είναι γεμάτοι με καραγκιοζοκαμώματα και άλλα διακοσμητικά, τι και αν μου έρχονται δολοφονικές σκέψεις στο μυαλό κάθε πρωί που επιχειρόντας να φτάσω στη δουλειά μου νομίζω πως διασχίζω τα σοκάκια της Νάρνια!!!!!!
    Είπα να περιορίσω τις κινήσεις μου, για να μην νευριάζω....Αλλά πόσο να περιοριστώ πια;;;;;Μια απόσταση 10 λεπτών τη κάνω σε μιάμιση ώρα!!!!Και εκει που περπατώ και σιχτιρίζω πέφτουν πάνω μου ενας αρχιεπίσκοπος, ένα περίπτερο, ένα ελάφι, ένα ρωσικό μπαλέτο και ένας κατάδικος!!!Έφτασα...ωραία...Το ξέρατε ότι στην Ελλάδα έχουμε κάλαντα για κάθε ειδική περίσταση;;Έτσι είναι και οι απόκριες...Και ζαλισμένη με τις αλβανικές φωνές σχολάω από τη δουλειά (ναι στην Ελλάδα μόνο τα αλβανάκια λένε πια τα κάλαντα), και κάνω άλλη μια ώρα να φτάσω σπίτι, αλλά αυτή τη φορά πάνω μου έπεσε ένας που ήταν ντυμένος πακιστανός και του άνοιξα το κεφάλι....Όταν άρχισε να με βρίζει στα πακιστανίστικα κατάλαβα πως έκανα λάθος, οπότε αρχίζω να τρέχω να μην με προλάβει και τον αφήνω  αιμόφυρτο με κομφετί στα μαλλιά!!!ΟΥΦΦΦΦ!!!!Μπήκα......Το βράδυ είμαι καλεσμένη σε γάμο....Και ντύνομαι και φτιάνομαι και πάω και πέφτω πάνω σε πάρτυ μασκέ τίγκα στα τραβεστί!!Ναι, κάθε άντρας που σέβεται τον εαυτό του πρέπει μια φορά τουλάχιστον στη ζωή του να ντυθεί γυναίκα τις απόκριες!!!!
      Την επόμενη μέρα δεν τόλμησα να βγώ από το σπίτι μου...Ο κίνδυνος να πέσω πάνω σε μωρά που τους τρέχουν οι μύξες και τσιρίζουν ντυμένα στρουμφάκια, ζορρό και πριγκίπισσες ελόχευε...Σας βαρέθηκα πια!!Αν πάσχετε από κανά σύνδρομο ''εγώ δεν είμαι εγώ'' εξατμιστείτε από τη γη!!!Μην μου τα πρίζετε κάθε χρόνο!!!Καταντήσατε γραφικοί!!!!!

Υ.Γ. Τα λέμε την Κυριακή στη Μεγάλη Παρέλαση!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου