Τρίτη 12 Μαρτίου 2013


Ο Τραβεστί Μέσα Μου...

    Εχτές που πήγα στον ψυχολόγο μου, μου είπε κάτι τόσο συγκλονιστικά απολαυστικό, που θέλω οπωσδήποτε να το μοιραστώ μαζί σας.....Μου είπε, ότι τούτο το ψυχοπλακωτικό, καταθλιπτικό και μίζερο κομμάτι του εαυτού μου είναι τόσο μελοδραματικό που του θυμίζει έναν ξανθό γερασμένο τραβεστί, με πασαλειμμένα κοκκινάδια , και μαύρες γραμμές από μάσκαρα να έχουν τρέξει πάνω σε όλο του το πρόσωπο από το πολύ κλάμα.... Έχει ένα υπερμεγέθες σιλικονάτο βυζί (το άλλο εκρέπαρε εδώ και καιρό), φοράει κόκκινες γόβες με το ένα τακούνι σπασμένο και κάθεται με το ένα πόδι στο άλλο, σε ένα σκοτεινό μπαρ με τον ''βίλλο'' του να κρέμεται κάτω που το φουστάνι του και να προσπαθεί να πιάσει κουβέντα με τους θαμώνες για να τους πει τον πόνο του και πόσο σκληρά του έχει φερθεί η ζωή.....
    Ένα πράγματα ξέρω σίγουρα....Βρήκα τον ψυχολόγο που μου ταιριάζει!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου