Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

''Το Ασχημόπαπο''

       Μετά από ώρες συζητήσεων με τη φίλη μου την Ιωάννα, 10 κιλά παγωτό σοκολάτα και 2-3 κούτες μουσκεμένα χαρτομάντιλα καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως πως η λέξη σχέση και η λέξη  τέλειο είναι αλληλοαναιρούμενες. Δεν μπορούν να ζήσουν η μία δίπλα στην άλλη, χάνουν το νόημά τους, την ιδιαιτερότητά τους. Όταν τη ρώτησα ποιο ήταν το ουσιαστικότερο πρόβλημα στη σχέση της με τον Γιώργο και τον έστειλε μετά από 2 ολόκληρα σχέσης μου είπε: ''Ενώ τον αγαπώ ντρέπομαι να κυκλοφορήσω μαζί του, οι φίλοι μου τον θεωρούν Άσχημο.....''
        Η ομορφιά και η ασχήμια πηγάζουν από μέσα μας. Χωρίς να βγάζω τον ''ηλίθιο'' εαυτό μου από το τριπάκι <<αν ο άλλος δεν είναι ωραίος has no chance>> ένα πράγμα έχω να πω: Όλοι οι άντρες που ερωτεύτηκα ήταν άσχημοι!!!! Απλά γιατί όταν κάποιος είναι μέσα του άσχημος χάνει αυτομάτως και την εξωτερική του γοητεία. Ένας άντρας άπιστος, ψεύτης, τσιγκούνης, ζηλιάρης, μαμάκιας, όσο top model μαυρισμένο κω........ρακι και να έχει τι να τον κάνεις????να του βάζεις λάδι πριν το solarium???
      Από ανθρώπους επιφανειακούς, που τίποτε άλλο δεν τους απασχολεί πέρα από το GYM και τη πρωτείνη χορτάσαμε.....(όχι πως δεν υπάρχουν και ωραίοι με μυαλό, απλά εγώ δεν ξέρω κανέναν...).
Όταν θα είμαστε σε θέση να παραβλέψουμε τα ελαττώματα του άλλου τότε είναι που κάποιος θα κάνει τα στραβά μάτια και στις δικές μας ανωμαλίες...Και μην ξεχνάτε.......Οι άλλοι πιστεύουν για μας ότι τους βγάζουμε..... Αν δεν σκύψεις κανένας δεν θα σε καβαλήσει....
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου